Estàs a: > > La nostra companya, Magda R. Brox, rep el Premi Manuel Castillo

La nostra companya, Magda R. Brox, rep el Premi Manuel Castillo

Lliurament Premi Manuel Castillo a Magda

El reportatge “Keita espera su último viaje”, publicat en EL PAÍS, ha estat premiat en la modalitat de reportatge periodístic

El passat dimecres 2 de març, va tenir lloc el lliurament dels Premis Manuel Castillo sobre la pau i la cooperació al desenvolupament, en un emotiu acte en el que la nostra companya Magda va tenir ocasió de fer-nos partícips de la seua experiència personal en la tragèdia de Mamadou Yacouba Keita.

Gràcies a la publicació del seu article en el diari EL PAÍS  (pots llegir-lo ací: http://tiny.cc/1dgpd) va generar una reacció solidària que va permetre recaptar els diners necessaris per a la repatriació del cadàver d'aquest jove heroi -es va ofegar en intentar salvar el fill d'un amic- per ser soterrat al seu país d'origen.

Magda va voler dedicar el seu premi a "una professió que no travessa els seus millors moments" però que continua sent necessària, com es demostra amb històries com aquesta.

L'acte va estar presidit pel rector, Esteban Morcillo, i va comptar amb la presència del president del Patronat Sud-Nord, Joaquín Azagra, els membres del jurat i companys del patronat i de la Fundació General.

Magda va rebre el premi de mans de la representant de la Direcció General d'Immigració i Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat Valenciana.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Març de 2011