Estàs a: > > Unisocietat acosta als alumnes de Gandia les claus d’un envelliment saludable

Unisocietat acosta als alumnes de Gandia les claus d’un envelliment saludable

Cartell conferències Unisocietat tardor 2016.

El Centre Internacional de Gandia va oferir, el passat 30 de novembre, a través del programa Unisocietat, la conferència ´Medicina Antienvelliment: Com viure per a envellir millor´, impartida pel catedràtic en Fisiologia de la Universitat de València José Viña Ribes.

“Preparar-nos per la vellesa és una responsabilitat nostra. És fàcil i es pot fer amb senzills canvis d´estil de vida que comentaré al llarg d’aquesta conferència”, va manifestar Viña.

Les malalties més freqüents associades a l’envelliment, l’alimentació, l’exercici físic, el treball o el repòs van ser alguns dels temes que el catedràtic tractà al llarg de la seua intervenció.

El programa Unisocietat pretén posar en valor entre la societat local la formació al llarg de la vida, promoure la solidaritat intergeneracional, estimular el debat i l’intercanvi de coneixements mitjançant les aportacions dels docents de la Universitat de València. Es tracta de conferències, obertes a tot el públic en general, que aborden temes molt variats i d’actualitat que resulten d’especial interés per a la ciutadania.

Data d'actualització: 13 de Desembre de 2016