Estàs a: > Visita gastronòmica d´Alumni a Benlloch. Els torrons de la dolça plana

Visita gastronòmica d´Alumni a Benlloch. Els torrons de la dolça plana

Torró artesà Agut de Benlloch (Benlloch, Castelló)

El dia 2 de desembre, el col·lectiu Alumni de la Universitat de València viatja a Benlloch, municipi valencià capdavanter en la fabricació de torrons artesanals de qualitat. És una excursió gastronòmica, guiada per l’historiador Manuel Carceller, per a degustar exquisits dolços. Inscripció oberta fins el 28 de novembre. Recorda que has de telefonar a Fil-per-Randa.

Bell-lloc del pla. La llarga tradició torronera l’ha situat com el municipi valencià capdavanter en la fabricació de torrons artesanals de qualitat. Es tracta d’una excursió bàsicament gastronòmica on podrem degustar exquisits dolços amb la possibilitat comprar-ne.

Eixida en bus a les 08:00 h. de Nuevo Centro. Visitarem el calvari; l’ermita de la Mare de Déu de l’Adjutori –navegants portuguesos hi van dipositar la imatge en 1445–; els aljubs monumentals; la font dels Tres Canons i el llavador; el molinet hidràulic tradicional; les ben conservades sénies que envolten el nucli urbà i que representen exemples d’arquitectura rural.

Ens acompanyarà Manolo Carceller, professor.

Data d'actualització: 22 de Novembre de 2018
Publicat en: Agenda, Noticies, Agenda