Estàs a: > ‘La Casa de Papel’ preestrena els dos primers episodis de la nova temporada a La Nau

Lelenc de La Casa de Papel.

Un dia abans de la seua estrena mundial, el passat 18 de juliol, el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València va acollir la preestrena dels dos primers episodis de la nova temporada de ‘La Casa de Papel’. La projecció, que va tindre lloc al Claustre de La Nau, s’inscrivia en la programació de ‘Nits de Cinema’.

La projecció dels dos primers episodis de la nova temporada de ‘La Casa de Papel’ es va dur a terme a 11 ciutats espanyoles de forma simultània. València va ser una d’elles i l’espai triat en exclusiva va estar el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

‘La Casa de Papel’ és un cas d’èxit poc habitual: va passar de la televisió en obert a convertir-se, segons paraules de Netflix, en la sèrie de llengua no anglesa més vista en aquesta plataforma a tot el món. Creada per Álex Pina, compta entre el seu repartiment amb Úrsula Corberó, Álvaro Morte, Alba Flores o Miguel Herrán, entre uns altres.

Lloada per públic i crítica, el mes de novembre passat es va alçar amb un Emmy Internacional en la categoria de Millor Drama, a més de ser premiada com a Millor Sèrie Espanyola i Premi Especial del Públic en el Festival Internacional de Luchon (França), Millor Ficció Nacional i Millor Direcció en el Festival de Televisió de Vitòria (FesTVal), Premi Iris a Millor Guió, Fotogramas de Plata com a Millor Sèrie Espanyola o premi en el Festival MiM Series a la Millor Direcció.

Data d'actualització: 20 de Juliol de 2019