Estàs a: > Alumni UV s’endinsa en l’arquitectura de la República a València

Alumni UV s’endinsa en l’arquitectura de la República a València

Frontispici del Teatre Olympia de València. Foto: Commons Wikipedia.

Amb motiu de l’aniversari de la Segona República, Fil per Randa Viatges ha organitzat diverses eixides per la ciutat. Una d’elles és la titulada ‘València racionalista. L’arquitectura de la República’, aquest diumenge, 15 d’abril, i a la qual es poden apuntar els membres d’Alumni UV, beneficiaris d’avantatges exclusius per pertànyer al col·lectiu de la Universitat de València.

En els anys 20, ja s’observen a València els primers canvis provocats per la revolució industrial que està produint-se a Europa des de finals del segle XIX. Hi ha progressos tecnològics i industrials, noves formes de transport, un ús general de l’electricitat i una intensa fascinació pel cinema. Arranca la modernitat i amb ella nous hàbits i noves mentalitats.

Aquests canvis es fan evidents a la ciutat a través d’importants transformacions com ara les noves arquitectures racionalistes dinàmiques, simples, funcionals i actuals.

L’eixida que proposen Fil per Randa Viatges i Alumni UV recorrerà l’arquitectura racionalista de la capital de la República: cinemes, teatres, blocs d’oficines, estatges i l’urbanisme del centre de la ciutat. Tot allò, amb la companyia de Toni Rodrigo, expert en Història de l’Art.

La concentració està convocada a les 9:45 hores, a la porta de l’Ajuntament de València. El preu és de 15 euros i inclou l’esmorzar, però no els tiquets d’entrada que calga pagar durant l’excursió. Cal portar el carnet Alumni UV per a beneficiar-se dels avantatges que ofereix Fil per Randa Viatges.

Inscripció

Documents adjunts: