Estàs a: > Alumni Comparteix enceta el cicle de l’any amb una conferčncia sobre el maltractament i la dependčncia emocional

Símbol de la No Violčncia cap a les Dones.

El programa gratuďt Alumni Comparteix comença l’any amb una conferčncia sobre el maltractament titulada ‘Amors que fan patir. Dependčncia emocional’. Anirŕ a cŕrrec de la psicňloga i Alumni UV Isabel Bańares Hernando. La xarrada tindrŕ lloc, el dia 30 de gener a les 17.30 hores, a la seu del col·lectiu de la Universitat de Valčncia, edifici de la Fundació General, ubicada al carrer Amadeu de Savoia 4-7Şplanta.

Isabel Bañares Hernando és membre del col·lectiu Alumni UV. Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València, donarà resposta a preguntes com ara “cal patir per estimar? No hi ha altres maneres d’estimar que no vagen lligades al sofriment o a la gelosia? L’amor ha d’anar unit al sacrifici i al dolor?”. Després de la seua intervenció s’obrirà un debat amb el públic per tal de raonar sobre aquestes qüestions.

El termini d’inscripció romandrà obert del 8 al 26 de gener i es podrà gestionar a través del web d’Alumni UV (www.uv.es/amics); acostant-se a l’oficina del col·lectiu al carrer Amadeu de Savoia 4; o bé telefonant al 96 353 10 70. Els Alumni inscrits poden assistir amb un acompanyant encara que no forme part del col·lectiu.

Què és Alumni Comparteix?
Alumni Comparteix és una iniciativa que requereix la implicació dels seus membres. Acull xarrades, tallers, classes magistrals, cursets, etcètera, proposats i impartits pels mateixos socis. Totes les activitats estan dirigides als membres del col·lectiu i la participació en totes aquestes és gratuïta.

L’objectiu d’aquest projecte és crear sinergies entre les sòcies i els socis i que aquelles persones que ho desitgen puguen compartir la seua experiència en temes claus, aprofitant el vincle que uneix els membres com a antics alumnes i amics de la Universitat de València per a seguir creixent personalment i professionalment.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 10 de Gener de 2019