Estás en: > Els membres d’Alumni UV viuen la festa de la carxofa de Benicarló

Els membres d’Alumni UV viuen la festa de la carxofa de Benicarló

Carxofes de Benicarló

Alumni UV celebra enguany la famosa festa de la carxofa de Benicarló i ho fa de la mà de Fil-per-Randa Club de Viatges amb una eixida per al proper 27 de gener. Els visitants viuran una manifestació gastronòmica oferida pels restaurants de la ciutat que el 2017 que ha arribat als 25 ans de trajectòria .

La Festa de la Carxofa de Benicarló, al Baix Maestrat, arriba acompanyada dels primers freds de l’hivern, els mateixos que fan que el producte assolisca la millor qualitat. Ens acompanyarà en la visita gastronòmica i al centre històric de la localitat l´erudit castellonenc Manuel Carceller. Després ens traslladarem al Club Nàutic de Vinaròs per a fer una degustació d´arròs melós i llagostins, per acabar la jornada amb la visita a la façana de l´església de Vinaròs.

L´eixida està prevista a les 08.00h des de Nuevo Centro i a les 08.30h de Sagunt.

El preu de l´activitat es de 28 euros i inclou el guia i l´autobús. El dinar es opcional. S´ha de telefonar a Fil-per-Randa per a formalitzar la reserva i el dia de l´activitat mostrar el carnet d´Alumni.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 7 de Enero de 2019