MARCA PERSONAL I CERCA D´OCUPACIÓ A TRAVÉS DE LES XARXES SOCIALS (2a edició)

No hi ha places disponibles
Informació del curs
Duració10 hores  (Crèdits ECTS: 1)
Dies 28 i 29 de gener de 2019
Horari9 a 14 hores
Data d'inici28/01/2019
Data fi29/01/2019
Inici inscripció 23/07/2018
Fi inscripció 27/01/2019
LlocAula d´informàtica de la Facultat de Ciències de l´Activitat Física i Esports (2º planta zona nord). Campus de Blasco Ibáñez.
Total places15
Numero mínim d´alumnes10
Descripció
Curs amb crèdits de participació universitària.
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%
Impartit per
  • Mariam Sorní Giner, Técnica de l´OPAL
Taxes de matrícula
  • 35 € - Públic General
  • 25 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
Objectius
Dotar els estudiants de les habilitats necessàries per a utilitzar amb èxit les xarxes socials com a eina de cerca d’ocupació i de promoció professional.

L’objectiu general és donar a conèixer les estratègies per a generar una marca personal i la seua utilitat en la cerca d’ocupació a través d’Internet i les xarxes socials.
Programa
Sessió 1. Marca personal

• Disseny de l´estratègia de marca personal.
• Anàlisi i definició de l´objectiu professional.

Sessió 2. Estratègies de cerca d´ocupació a través de les xarxes socials
• Eines 2.0 per a la cerca d´ocupació.
• Les xarxes socials i professionals: l´ús de Linkedin.