APRENDRE A EMPRENDRE (10a Edició)

No hi ha places disponibles
Informació del curs
Duració20 hores (Crèdits LE: 2, Crèdits ECTS: 2)
Dies 3, 4, 5 i 6 d´abril de 2017
Horari15:00 a 20:00
Data d'inici03/04/2017
Data fi06/04/2017
Inici inscripció 07/11/2016
Fi inscripció 02/04/2017
LlocAula AF-14A de l´Aulari Interfacultatiu. Campus de Burjassot
Total places41
Numero mínim d´alumnes25
Descripció
Crèdits reconeguts com crèdits de lliure opció en DIPLOMATURES I LLICENCIATURES i com crèdits de participació universitaria als GRAUS
Impartit per
  • Profesionales de AJEV , Asociación de Jóvenes Empresarios de Valencia
Taxes de matrícula
  • 50 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
  • 70 € - Públic General
Requisits
Estudiants i titulats de la Universitat de València.
Emprenedors amb una idea empresarial.
Tota persona interessada a tenir coneixements sobre el tema.
Objectius
OBJECTIU GENERAL DEL CURS

Que els estudiants universitaris puguen adquirir els coneixements bàsics per poder dur a terme la creació d´una empresa amb èxit, més enllà dels tràmits jurídics i administratius. Ensenyar a l´emprenedor les claus que poden fer que la seua idea esdevinga un negoci amb èxit.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

Quan acabe el curs, l´estudiant ha de ser capaç:
• De poder identificar una oportunitat de negoci.
• De generar idees empresarials.
• De saber realitzar els tràmits jurídics i administratius necessaris per a la creació de la seua empresa.
• De conèixer les àrees més importants del desenvolupament d´un pla d´empresa.
• De desenvolupar el seu propi pla de negoci.
• De ser conscient de la importància de la innovació i la internacionalització de les empreses en el mercat actual.
Programa
Bloc I. La idea de negoci. Com dur-la a terme.
1. Introducció.
2. Banc d´idees.
3. Descripció del negoci.
4. Anàlisi de l´entorn i vigilància competitiva.

Bloc II. Constitució de l´empresa.
1. Formes jurídiques.
2. Tràmits administratius de constitució.
3. Obligacions fiscals i comptables.

Bloc III. Desenvolupament del negoci.
1. Definició i utilitat del pla d´empresa.
2. Màrqueting estratègic.
3. Màrqueting operatiu.
4. Inversió inicial i gestió financera.
5. La innovació com a element clau de l´empresa.
6. Internacionalització i cooperació empresarial.
7. Visita pràctica d´un empresari valencià.