Estàs a: > En marxa a ValŔncia el primer taller universitari que vincula patrimoni cultural i Agenda 2030

En marxa a ValŔncia el primer taller universitari que vincula patrimoni cultural i Agenda 2030

Un moment de la presentaciˇ del curs.

Un moment de la presentaciˇ del curs.

La CÓtedra UNESCO d┤Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de ValŔncia ha organitzat, del 25 dĺabril al 6 de juny, el taller ĹValŔncia ODSĺ, una iniciativa pionera dins de lĺÓmbit universitari que pretÚn capacitar lĺestudiantat per a reconÚixer el patrimoni cultural i cientÝfic de la Universitat i de la ciutat com a testimonis de lĺaportaciˇ del poble valenciÓ al desenvolupament i els drets humans al llarg dels segles.

Es tracta del primer taller universitari l’objectiu del qual és vincular patrimoni cultural i Agenda 2030, detenint-se en cadascún dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que presenten tant el patrimoni de la institució acadèmica valenciana com la ciutat de València.

El curs es desenvoluparà del 25 d’abril al 6 de juny cada dimecres en horari de vesprada. Té una duració de 50 hores teoricopràctiques, presencials i virtuals, i compta amb l’acreditació del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València.

“El taller preveu l’organització d’itineraris creats pels mateixos inscrits com a eina didàctica que aplicar en l’orientació de la recerca acadèmica i l’ensenyament, amb la finalitat de contribuir a crear una ciutadania global des de la Universitat”, expliquen des de la direcció del curs Ximo Revert i José Miguel Soriano.

El taller ‘València ODS’ s’organitza des de l’Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat de València i forma part d’un projecte d’educació per al desenvolupament que compta amb el suport del Ministeri d’Afers Exteriors i Cooperació, i de l’Ajuntament de València.

Més informació

Data d'actualització: 26 d'Abril de 2018

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar