Estàs a:

Les activitats i programes de l´Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat de València s’executen en l’àmbit de la cooperació universitària al desenvolupament (CUD), bé per encomana de la Universitat de València o a iniciativa pròpia.

Les seues àrees de gestió son: educació per al desenvolupament i formació, sensibilització, informació i documentació, projectes de cooperació en països empobrits i suport a la investigació en desenvolupament humà sostenible i cooperació.

L’Àrea de Cooperació gestiona la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament, els Premis Manuel Castillo i les Iniciatives Lluís Vives, el Programa 0’7 – Projectes de cooperació tècnica, la col·lecció  editorial La Nau Solidària, la revista E-DHC, Quaderns Electrònics sobre el Desenvolupament Humà i la Cooperació, i disposa d’un centre de documentació especialitzat, InfoSud.

L’Àrea assessora a la comunitat universitària en matèria de cooperació al desenvolupament i participa en nombroses activitats en l´àmbit estatal de la cooperació universitària (CUD)

Setembre 2017
Lloc: Campus dels Tarongers. Facultat de Ciències Socials. Saló d´Actes, 16 hores.

Cursos

Dates de realització: de 25/10/2017 a 27/10/2017.
Inscripció de 15/09/2017 a 24/10/2017.