Estàs a: >

Divendres
Abril
2018
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 09/02/2018 - Fi 20/05/2018
Descripció: Inauguració: Divendres, 9 de febrer, 19 hores. Horari: De dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Fundació General de la UV-Col·lecció Martínez Guerricabeitia; Vicerectorat de Cultura i Igualtat; Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banco Santander i Heineken. Comissariat: Martí Domínguez.
Lloc: Edifici El Menador, Castelló de la Plana.
Inici: 22/02/2018 - Fi 22/04/2018
Descripció: Organitza: Universitat Jaume I i Ajuntament de Castelló. Col·labora: Universitat de València i Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València. Comissari: Pascual Patuel.
Lloc: Sala Capitular del Monestir de Sant Miquel dels Reis (av. de la Constitució 284, València).
Inici: 12/03/2018 - Fi 27/05/2018
Descripció: Organitzen: Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu. Col·laboren: Arxiu del Regne de València, Arxiu Històric de la UV, Biblioteca Històrica de la UV i IES nº1 de Requena. Comissariat: Miguel Corella, José Martín, Francisco Sebastián i José Luis Villacañas. Entrada gratuïta.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 12/04/2018 - Fi 20/05/2018
Descripció: Instal·lació ´El joc del color´ al Claustre de La Nau del pintor valencià Rafael Armengol que completa l´exposició ´Parelles de Tiepolo´ a la Sala Martínez Guerricabeitia. Entrada lliure.