Estàs a:

Arts Escèniques de la Fundació General de la Universitat de València

El departament de Arts Escèniques de la Fundació General de la Universitat de València té com principals objectius:

• Fomentar i divulgar el teatre entre els estudiants universitaris.
  • Mantindre un grup estable de teatre universitari.
  • Crear i coordinar tallers de formació teatral.
  • Coordinar i organitzar la programació  estable de l’Aula de Teatre de la Universitat de València a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau.

El desenvolupament de la seua activitat es centra en la gestió d’un ampli programa de formació teatral de l´alumnat universitari, la gestió i coordinació de le produccions teatrals de ASSAIG (Grup de Teatre de la Universitat de València), i donar suport a la programació  estable de l’Aula de teatre de la Universitat de València al la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau i la resta de les seues activitats d’arts escéniques.

El departament de Arts Escèniques de la Fundació General de la Universitat de València va ser creat a l’any 2005. Aquest departament va naixer amb la finalitat de consolidar tota la feina teatral que es portava realitzant en els últims 25 anys a la Universitat de València i poder així treballar més en la promoció, difusió, docència i creació teatral. La finalitat primordial, tant a l´aspecte formatiu com al merament interpretatiu, és donar entrada al teatre al procés educatiu dels estudiants universitaris.

MATILDE-MATILDE

Abril 2017
Maig 2017
Lloc: Sala Matilde Savador. Centre Cultural La Nau, 19:30 hores.