Estàs a: > > El col·lectiu Alumni oferirà invitacions per a 3 concerts dins del festival ´Serenates´ 2019

Tenores di Neoneli

Els dies 1, 3 i 4 els membres d´Alumni UV que ho desitgen podran acudir als concerts organitzats dins del festival ´Serenates´ al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Les invitacions s´hauran de reservar per telèfon o per email i recollir a l´oficina Alumni a partir del dimarts 25 de juny dins de l´horari d´atenció al públic habitual.

El dilluns 1 de juliol el pianista valencià Antonio Galera presenta en aquest concert el repertori del seu primer CD, Préludes, que reuneix entre altres peces als preludis per a piano més destacats de la història d’aquest instrument: des de J. S. Bach fins a H. Dutilleux.

El dimecres  3 de juliol serà el grup ´Tenores di Neoneli´ és un grup nascut al setembre de 1976. Tenores di Neoneli, amb Orlando i Eliseo Mascia, són un dels màxims exponents de les antigues tradicions musicals de la gran illa mediterrània italiana de Sardenya, situada entre la "bota" i les ribes orientals d’Espanya, ens presenten l’estil conegut com a "canto a tenore", un estil harmònic tradicional complex de cantar a cappella tan únic que ha estat inclòs en la llista del patrimoni mundial de la Unesco.  Aquest concert forma  part del Festival POLIRÍTMIA.

El dijous 4 de juliol està reservat per ´Allegrock´ que interpretarà la Coral Allegro ONCE València amb el seu director Christian Garcia. Fundada per Juli Hurtado el 1982, la Coral Allegro és pionera en l’àmbit de l’educació musical per a persones amb diversitat funcional i amb un reconegut nivell artístic (el 50 % dels seus joves cantants té algun tipus de discapacitat visual). Ens presentaran el seu espectacle Allegrock, que reuneix arranjaments de temes rockers de M. Ríos, U2, Cold Play, Bon Jovi, etc.

Els tres concerts seran a les 22.30h i les entrades no són numerades.

RESERVES per telèfon (96 353 10 70) o per email (amics@uv.es)

Data d'actualització: 27 de Juny de 2019
Publicat en: Noticies, Agenda