Estàs a: > > Turiart proposa nous passejos culturals per la ciutat i rutes familiars en juny

Turiart proposa nous passejos culturals per la ciutat i rutes familiars en juny

Un dia de romans a Sagunt. Foto: Turiart.

Turiart València ha programat un fum d’activitats per a tota la família que estan desenvolupant-se durant els mesos de maig i juny. Es tracta de nous passejos culturals per la ciutat i divertides rutes familiars de les quals els membres del col·lectiu Alumni UV i els seus acompanyants poden beneficiar-se obtenint un descompte del 15% sobre el preu total de les excursions i les visites guiades.

La programació de Turiart es desenvolupa a la Comunitat Valenciana i, principalment, a la ciutat de València.

El benefici de la rebaixa en el preu de l’activitat s’efectuarà després que l’Alumni reserve la plaça mitjançant el pagament a través del web www.turiart.com. El mateix dia de la visita caldrà presentar el carnet Alumni que justificarà el descompte.

Turiart València és una associació líder en turisme cultural, familiar i agricultural, que té per objecte difondre la riquesa patrimonial de la Comunitat Valenciana, amb una oferta d’activitats i serveis que combinen el turisme i l’oci. A més, Turiart dissenya, gestiona i realitza programes turisticoculturals per a tot el territori valencià.

El calendari d’activitats programades es pot consultar en el següent enllaç: http://links.uv.es/WQL3stB

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Juny de 2018