Faqs (Preguntes freqüents)

Si el teu dubte no està reflexat a les "faqs", escriu-nos un email a amics@uv.es  Et contestarem el més aviat possible.


Qui pot pertànyer al col.lectiu Alumni UV?

En poden formar part tots els antics alumnes de la Universitat de València així com qualsevol persona major d´edat que es vulga vincular a l’entitat, per un motiu o un altre.

 

Què cal fer per inscriure-s’hi?

S’hi pot fer la inscripció bé des de la web del col·lectiu www.uv.es/amics, bé acudint personalment a les oficines de la Fundació General, a Amadeu de Savoia, 4, 5a planta.

 

Quina documentació cal presentar?

Cal presentar:

- Una fitxa d’inscripció signada pel futur Alumni UV.

- Una foto (la mida correcta ha de ser entre 600 × 600 píxels, com a màxim, i 212 × 264 píxels, com a mínim)

- El justificant del pagament de la primera quota (revisa la documentació adicional si tens dret a quota reduïda)

- Una còpia del DNI

 

És obligatori presentar una fotografia?

Sí. Tots els carnets Alumni UV porten al revers la fotografia identificadora.

 

Quina és la quota que cal abonar per pertànyer al col·lectiu?

La quota és de 42,00 euros i té un caràcter anual, comptant des del moment de la inscripció. Hi ha una quota reduïda de 32,00 euros per a persones en l´atur, discapacitats, persones igual o major de 65 anys i pre-jubilats o jubilats i una quota gratuïta durant un any per als recent titulats, postgraduats propis de la Universitat de València i postgraduats Adeit

 

Es pot accedir als 21€ de quota per a Recent Titul·lats  sense haver gaudit de la quota gratuïta?


No, per accedir als 21 euros s´ha de gaudir un primer any de la quota gratuïta. Per exemple, comptant que estem en 2017, un antic alumne que va finalitzar una titulació en 2015 NO podrà accedir als 21€ si en 2016 no va gaudir de la quota gratuïta.


Com s’abona la quota?

La quota s’abona realitzant un ingrés bancari al número de compte que figura en les Condicions Generals d´inscripció de la web o fent un pagament en efectiu en les oficines del col·lectiu a Amadeu de Saboia, 4

 

El carnet es pot recollir a les oficines de la Fundació General?

Sí. Si l´Alumni així ho especifica o es creu des de l´ofina Alumni que l´adreça on hauria de ser enviat es complexa, el carnet es podria enviar a les oficines de la Fundació General en Amadeu de Savoia, 4.

Des de setembre de 2016 es pot recollir el carnet Alumni a les oficines universitàries del Banc Santander. Has d´acudir personalment amb el teu DNI abans de l´últim divendres del mes en curs una vegada feta la sol·licitud des de l´oficina Alumni. Horari: dimarts i dijous, de 9 a 10:30h i de 15:30 a 17:00h.

L´últim divendres del mes les dades quedaran bloquejades i s´enviaràn al banc. En aquest cas hauràs d’esperar que la UV te l´envie per correu ordinari.

OFICINES UNIVERSITÀRIES DEL BANC SANTANDER

Campus Blasco Ibáñez, Av. Blasco Ibañez, s/n (Facultat de Psicologia) Tel. 963934833
Campus Tarongers, Av. Dels Tarongers, s/n (Banc) Tel. 963728302
Campus Burjassot, Doctor Moliner, 50 (Banc) Tel. 963900366

* Si vols esperar que la UV te l´envie al domicili, el rebràs uns 10 díes després de l’últim divendres del mes.

El carnet AlumniUV té servei de targeta VISA?

No.

 

Quan caduca el carnet?

El plàstic del carnet Alumni UV caduca 6 anys després de la seua emissió i la data figura en l’anvers. Però si no es renova la quota anualment, el carnet quedarà cancel·lat i l´Alumni UV serà donat de baixa.

 

És imprescindible portar el carnet per accedir als descomptes que ofereixen les empreses col·laboradores?

Sí. El carnet és l’element que acredita el Alumni UV com a membre del col·lectiu i la major part de les empreses l’exigiran per aplicar el descompte.

Això no obstant, hi ha un grup d’empreses que van assignar uns codis per fer les reserves via web. En aquests casos, el paper del carnet és secundari.

 

Amb el carnet Alumni UV puc mantenir el compte de correu electrònic de la Universitat de València?

El compte de correu electrònic de la Universitat de València no desapareix i sempre es pot utilitzar. En cas d’haver-se’n oblidat, l’usuari o la usuària s’ha de posar en contacte amb Operació Central (Tel. 96 354 43 11) del Servei d´Informàtica de la UV.

Si el nou Alumni UV ja tenia compte de correu dins del domini de la Universitat (alumni.uv.es / uv.es) aquesta s´activarà de nou en 48 hores en el moment que s´active el nou carnet com a membre del col.lectiu, conservant la mateixa contrasenya que es tenia anteriorment.

Si el nou Alumni UV no té compte de  correu, se li activarà un amb la terminació ext.uv.es

 

Es pot demanar una certificació provisional per utilitzar-la a la Universitat de València fins que reba el carnet?

Sí. Aquesta certificació substitueix el carnet Alumni UV i l’usuari o la usuària l’ha de conservar fins que reba al seu domicili el carnet de soci o sòcia. Una vegada tindrà a les seues mans el carnet, la podrà trencar.

La certificació s’expedeix a les oficines del col·lectiu o s’envia per correu electrònic a la persona interessada.

 

Puc tenir dos carnets actius a la Universitat de València?

No. A la Universitat de València només es pot tenir un carnet actiu. Si creus que pots tenir algun carnet actiu, caldrà que el dónes de baixa abans en el servei corresponent.

- Si tens un carnet d’estudiant caldrà que parles amb la Secretaria de la Facultat on t´hi vares matricular.

- Si tens un carnet de postgrau caldrà que parles amb el Servei de Tercer Cicle.

- Si tens un carnet de PAS caldrà que parles amb Recursos Humans (PAS).

- Si tens un carnet de PDI caldrà que parles amb Recursos Humans (PDI).


Si després d’un mes no he rebut el carnet, què he de fer?

Primerament, has de comprovar que vas enviar la documentació necessària: una inscripció signada, una foto i el justificant de pagament.

Si  ha passat un mes i no has rebut el carnet al domicili que hi vares indicar, cal que et posses en contacte amb l´oficina Alumni UV (96 353 10 70).

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar