Documentació que cal aportar

La inscripció es pot fer de dues formes:

- Online, des del web del col·lectiu i enviant la documentació a amics@uv.es

- Acudint a l´oficina Alumni en l´horari habitual.


Cal aportar la següent documentació per fer efectiva la inscripció:

1. Formulari amb les dades personals, signat per la persona que vol formar part d´Alumni.

2. Una foto (mida carnet en color)

3. Fotocòpia DNI

4. Justificant del pagament de la primera quota (42,00 euros). La primera quota sols podrà abonar-se en l´oficina Alumni en efectiu o amb targeta bancària. També es podrà realitzar una transferència en IBERCAJA en el següent número de compte: ES36 2085  9354  3303  3022  2875  (s’acceptarà un notificació per e-mail de l’entitat bancària que demostre l’operació, i també el justificant d’una transacció electrònica).

Dades necessàries per a fer una trasferència des de l´extranger. 

Ibercaja_IBAN ES36 2085 9354 3303 3022 2875

BIC: CAZRES2Z

TITULAR : FUNDACIÓ GENERAL UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

*Encara que es domicilie la quota, la primera sempre es pagarà per endavant, en efectiu o mitjançant una transferència.

 

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar