Estàs a: > >

Dissabte
Setembre
2018
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 11/06/2018 - Fi 30/09/2018
Descripció: Inauguració: 11 de juny, 19h. Organitza: Fundació General UV - Col·lecció Martínez Guerricabeitia; Vicerectorat de Cultura i Esport; i Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banc Santander i Heineken España. Comissària: Mavi Escamilla. Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores, i diumenge i festius, de 10 a 14 hores; dilluns i vesprades d’agost, tancat. Entrada lliure.
Lloc: Sala de la Muralla. Col·legi Major Rector Peset (plaça Forn de Sant Nicolau 4, València).
Inici: 14/06/2018 - Fi 09/10/2018
Descripció: Inauguració: dijous, 14 de juny, 19 hores. Artista: Mau Monleón. Comissària: Alba Braza. Visites: de dimarts a diumenge, d’11 a 19 hores. Entrada lliure.
Lloc: Àrea d’Activitats Musicals FGUV (Amadeu de Savoia 4), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Inici: 22/06/2018 - Fi 18/10/2018
Descripció: La preinscripció també es pot realitzar emplenant el formulari http://go.uv.es/5Wbz000 o per telèfon al 96 398 30 71 o al 96 398 31 96. La preinscripció presencial no es podrà fer en dies festius ni en període vacacional de l´1 al 31 d´agost. Les proves començaran a partir del 22 d´octubre.
<Setembre 2018>
dldtdcdjdvdsdg