Estàs a: > >

Dissabte
Maig
2019
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 22/02/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari de visites: de dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores; diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Col·labora: Santander i Heineken. Comissariat: Santiago Pastor Vila.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 07/05/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Photon Festival. Entrada lliure.
Lloc: Nuevo Centro, 8 hores.
Inici: 11/05/2019 - Fi 11/05/2019
Descripció: Jardí botànic de 50.000 metres quadrats, d´estil renaixentista, únic, referent de la flora meditarrània. Inscripció: a partir del 30 d´abril, a través de www.fil-per-randa.com Preu: 28 euros. És important portar el carnet Alumni UV.