Estàs a: > >

Agenda - 10/11/2017

Divendres
2017
Lloc: Sala Duc de Calàbria. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 03/10/2017 - Fi 30/11/2017
Descripció: Aquesta exposició mostra la dimensió acadèmica del que va ser president del Govern de la II República espanyola. La importància política i també científica, com a creador d’una prestigiosa escola espanyola de fisiòlegs, ha deixat en una zona d’ombra el seu interés pels llibres i la lectura.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 23/10/2017 - Fi 14/01/2018
Descripció: Organitzen: Universitat de València, Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau Comissaris: Artur Heras i Anacleto Ferrer. Col·laboren: Banco Santander, Heineken España SA, Andreu Alfaro SL i Institució Alfons el Magnànim. Participen: Càtedra Joan Fuster, Ajuntament de Sueca i Museu Joan Fuster. Entrada lliure.
Lloc: Centre Internacional de Gandia (CIG-UV). Carrer Tossal 8.
Inici: 02/11/2017 - Fi 23/11/2017
Descripció: Horari de visita: de dilluns a dijous, de 9 a 20 hores, i divendres de 9 a 15 hores.
Lloc: Casa de la Cultura Marqués González de Quirós
Inici: 06/11/2017 - Fi 10/11/2017
Descripció: Activitats de matí per als centres de primària i secundària, i de vesprada obertes a tot el públic.
Lloc: Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València). Sala Oberta
Inici: 08/11/2017 - Fi 10/12/2017
Descripció: Horari de visita: de dimarts a dissabte, de 10 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, Centre Cultural La Nau i Generalitat Valenciana, Institut Valencià de Cultura-IVAC. Coordina: Sara Mansanet.
Lloc: Dia 9: Aula Magna, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació UV, 9:45 hores. Dia 10: UIMP.
Inici: 09/11/2017 - Fi 10/11/2017
Descripció: Organitzen: Càtedra UNESCO d´Estudis sobre el Desenvolupament i Unitat Docent de Filosofia Moral, Política i Social del Departament de Filosofia de la Universitat de València. Col·laboren: Fundació General de la Universitat de València i UIMP. Inscripcions i programa detallat: http://www.fundacio.es/cursos-cooperacion
<Novembre 2017>