Estàs a: > >

Dijous
Febrer
2018
Lloc: Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València). Sala Estudi General.
Inici: 07/11/2017 - Fi 25/02/2018
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Direcció d´Audiovisuals i Cinematografia, IVC; Vicerectorat de Cultura i Igualtat; La Nau. Col·labora: Fundació General de la Universitat de València; Universitat Politècnica de València; Ajuntament de València. Comissària: Nieves López-Menchero.
Lloc: Palau de Cerveró. Plaça Cisneros 4, València
Inici: 22/11/2017 - Fi 23/02/2018
Descripció: Horari de visita: de dilluns a divendres de 9 a 20 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València i Institut d´Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero. Comissari: Pedro Ruiz Castell. Entrada lliure.
Lloc: Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València). Sala Acadèmia
Inici: 28/11/2017 - Fi 18/03/2018
Descripció: Horari de visita: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza i produeix: Facultat de Magisteri, Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau. Col·labora: Fundació General de la Universitat de València, entre uns altres. Comissari: Óscar Barberá.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València
Inici: 20/12/2017 - Fi 18/03/2018
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 22 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: EMT Ajuntament de València. Col·labora: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Comissariat: Gea21, Óscar Clemente, Begoña Pernas i Marta Román.
<Febrer 2018>