Estàs a: >

Dilluns
Maig
2019
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 22/02/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari de visites: de dilluns a dissabte, de 10 a 20 hores; diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Fundació General de la Universitat de València-Col·lecció Martínez Guerricabeitia i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Col·labora: Santander i Heineken. Comissariat: Santiago Pastor Vila.
Lloc: Claustre del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.
Inici: 07/05/2019 - Fi 09/06/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Photon Festival. Entrada lliure.
Lloc: https://www.uv.es/uvocupacio
Inici: 13/05/2019 - Fi 31/05/2019
Descripció: La Universitat de València convoca els I Premis UVocupació en reconeixement a les persones i/o organitzacions compromeses amb l’impuls de l’ocupació juvenil i de qualitat, en les categories d’inclusió laboral, de Responsabilitat Empresarial, a la dona directiva o empresària i d’ocupació jove. Els guardons es lliuraran en l´acte de presentació del servei UVocupació el pròxim 19 de juny.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 16/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores; agost: només matins, de 10 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Entrada lliure.
Lloc: Sala Josep Renau de la Facultat de Belles Arts de la UPV
Inici: 17/05/2019 - Fi 12/07/2019
Descripció: Exposició temporal d´una vintena d´obres de la CMG.
Lloc: Sales Acadèmia i Estudi General. Centre Cultural La Nau. Inauguració: 22/05, 20 hores.
Inici: 22/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari de visita: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Agost, només matins. Entrada lliure. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Fundación Mapfre.