Estàs a: >

Agenda - 21/11/2017

Dimarts
2017
Lloc: Sala Duc de Calàbria. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València)
Inici: 03/10/2017 - Fi 30/11/2017
Descripció: Aquesta exposició mostra la dimensió acadèmica del que va ser president del Govern de la II República espanyola. La importància política i també científica, com a creador d’una prestigiosa escola espanyola de fisiòlegs, ha deixat en una zona d’ombra el seu interés pels llibres i la lectura.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 23/10/2017 - Fi 14/01/2018
Descripció: Organitzen: Universitat de València, Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau Comissaris: Artur Heras i Anacleto Ferrer. Col·laboren: Banco Santander, Heineken España SA, Andreu Alfaro SL i Institució Alfons el Magnànim. Participen: Càtedra Joan Fuster, Ajuntament de Sueca i Museu Joan Fuster. Entrada lliure.
Lloc: Campus dels Tarongers. Facultat de Ciències Socials. Saló d´Actes, 16 hores.
Inici: 21/11/2017 - Fi 21/11/2017
Descripció: Cicle de Conferències ´Memòria i Pau´. Presentació del llibre ´Taronges de sang´ (Bromera)/´Naranjas de sangre´ (Plataforma), novel·la de Verena Boos sobre les històries de violència a Espanya i Alemanya. Hi haurà una xarrada amb l´autora que conduiran Gemma Lluch i Benno Herzog, de la Universitat de València. Entrada lliure.
<Novembre 2017>