Estàs a: > >

Agenda - 31/3/2017

Divendres
Març
Lloc: Sala Estudi General. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 23/04/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissaris: Pep Benlloch i Miguel García.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 20/02/2017 - Fi 30/04/2017
Descripció: Recorregut per la trajectòria del pintor Wences Rambla (Castelló, 1948): informalisme, realisme social, geometries, paisatges i fotografia-art digital. Inauguració: 20 de febrer, 19 hores. Organitza: CMG-FGUV; Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banco Santander; Heineken. Comissari: Pascual Patuel. +Info i horaris de visita: http://go.uv.es/tuMh19t
Lloc: Sala Coll Alas. Gandia
Inici: 03/03/2017 - Fi 08/04/2017
Descripció: L´artista valenciana Mary Sales produeix aquesta exposició que serveix d´homenatge al pensament polític de Hannah Arendt i, alhora, denuncia i critica del règim nazi.
Lloc: Centre Internacional de Gandia, carrer Tossal 8.
Inici: 06/03/2017 - Fi 07/04/2017
Descripció: Organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València.
Lloc: Xarrada 30/03: Amadeu de Savoia 4, 7a, 17:30 hores; Visita 1/04: Hotel Les Arenes, 10 hores.
Inici: 30/03/2017 - Fi 01/04/2017
Descripció: Dia 30 de març: xarrada sobre el modernisme popular i la problemàtica dels poblats marítims, a càrrec de l´Alumni Ferran Benavent i Àvila. Dia 1 d´abril: visita guiada als poblats marítims. Inscripció gratuïta per a totes les activitats, a través del web d’Alumni UV (www.uv.es/amics); acostant-se a l’oficina del col·lectiu al carrer Amadeu de Savoia 4; o bé telefonant al 96 353 10 70.
Lloc: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau, 19:30 hores.
Inici: 31/03/2017 - Fi 31/03/2017
Descripció: Lectures dramatitzades de testimonis de Médicos Sin Fronteras, interpretades per actors valencians. Entrada gratuïta que cal recollir a La Tenda de La Nau. Organitzen: Aula de Teatre de la Universitat de València, Arts Escèniques de la Fundació General de la UV, CulturArts Teatre i Dansa, i CM Rector Peset. Programació completa: http://links.uv.es/wMw2tGd