Estàs a: > >

Agenda - 3/2/2017

Divendres
Febrer
Lloc: Centre Cultural La Nau. Sala Acadèmia.
Inici: 07/11/2016 - Fi 26/03/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissariat: Mireia Ferrer, Javier Navarro i Toni Morant.
Lloc: Palau de Cerveró. Plaça Cisneros 4, València.
Inici: 01/12/2016 - Fi 23/03/2017
Descripció: El Palau de Cerveró dedica una exposició per explicar l’evolució d’un dels instruments mèdics més coneguts. Comissari: Joan Lloret.
Lloc: http://www.fundaciouv.es/cooperacio/convounesco2016
Inici: 22/12/2016 - Fi 15/02/2017
Descripció: Convocatòria 2016, destinada al PDI i PAS de la Universitat de València, per a accions universitàries d’educació per al desenvolupament i de sensibilització per a la cooperació. Termini: 15/02/2017. Les sol·licituds es poden formular a través del web o bé personalment mitjançant l´Àrea de Cooperació de la Fundació General de la Universitat, a c/ Amadeu de Savoia 4, 4a planta.
Lloc: Sala Estudi General. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 23/04/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissaris: Pep Benlloch i Miguel García.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 19/03/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, Centre Cultural La Nau i Llibreria Railowsky. Comissari: Juan Pedro Font de Mora.
Lloc: Valencia Club Cocina. Plaça San Felipe Neri 6, baix, València, 20:30 hores.
Inici: 03/02/2017 - Fi 03/02/2017
Descripció: Menú: amanida de Nopales; guacamole amb ‘totopos’; ‘quesadillas’ amb carn, salsa mexicana i formatge; i mole ‘poblano’. Inscripció oberta, des del 23 de gener, a través de www.valenciaclubcocina.com