Estàs a: > >

Setembre
Lloc: http://www.fundaciouv.es/aam
Inici: 10/06/2017 - Fi 23/10/2017
Descripció: Es convoquen proves per a fagot, trombó tenor, trombó baix, tuba, percussió, violí, viola, violoncel i contrabaix. Preinscripció gratuïta mitjançant el formulari del web http://www.fundaciouv.es/aam o telefonant a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.
Lloc: Fundació General de la Universitat de València
Inici: 15/09/2017 - Fi 04/10/2017
Descripció: La inscripció es realitzarà emplenant el formulari que es troba en aquest enllaç http://links.uv.es/i65qooR o a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València, ubicada al carrer Amadeu de Savoia 4, 4a planta, València, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Lloc: A través d´aquest enllaç: http://links.uv.es/ce4e9aP
Inici: 20/09/2017 - Fi 01/10/2017
Descripció: Per a formar part de l’OUV cal tindre més de 18 anys i estar matriculat a alguna universitat o tindre estudis de música.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 25/09/2017 - Fi 22/10/2017
Descripció: Organitzada per la Càtedra Demetrio Ribes, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, en el marc de les activitats programades per la Universitat amb motiu del 80 aniversari de València com a capital de la República.
Lloc: Campus dels Tarongers. Facultat de Ciències Socials. Saló d´Actes, 16 hores.
Inici: 26/09/2017 - Fi 26/09/2017
Descripció: Cicle de Conferències ´Memòria i Pau´. ´Mirant al passat per a caminar pel present i pel futur: els tallers d´història oral andina a Bolívia´, a càrrec Mario Portugal, investigador independent. ´Reflexions crítiques del poble Mapuche sobre els sentits de la història´, a càrrec de Pía Palma, de la Universitat Politècnica de València. Entrada lliure.