Estàs a: > >

Setembre
Lloc: http://www.fundaciouv.es/aam
Inici: 10/06/2017 - Fi 23/10/2017
Descripció: Es convoquen proves per a fagot, trombó tenor, trombó baix, tuba, percussió, violí, viola, violoncel i contrabaix. Preinscripció gratuïta mitjançant el formulari del web http://www.fundaciouv.es/aam o telefonant a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.
Lloc: Fundació General de la Universitat de València
Inici: 15/09/2017 - Fi 04/10/2017
Descripció: La inscripció es realitzarà emplenant el formulari que es troba en aquest enllaç http://links.uv.es/i65qooR o a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València, ubicada al carrer Amadeu de Savoia 4, 4a planta, València, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Lloc: A través d´aquest enllaç: http://links.uv.es/ce4e9aP
Inici: 20/09/2017 - Fi 01/10/2017
Descripció: Per a formar part de l’OUV cal tindre més de 18 anys i estar matriculat a alguna universitat o tindre estudis de música.
Lloc: Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València), 19 hores.
Inici: 21/09/2017 - Fi 21/09/2017
Descripció: III Cicle de Cinema Europeu, organitzat per Interact i la Filmoteca de l’Institut Valencià de Cultura, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Una única sessió en la inauguració del cicle de cinema.