Estàs a: > >

Agenda - 20/3/2017

Dilluns
Març
Lloc: Centre Cultural La Nau. Sala Acadèmia.
Inici: 07/11/2016 - Fi 26/03/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissariat: Mireia Ferrer, Javier Navarro i Toni Morant.
Lloc: Palau de Cerveró. Plaça Cisneros 4, València.
Inici: 01/12/2016 - Fi 23/03/2017
Descripció: El Palau de Cerveró dedica una exposició per explicar l’evolució d’un dels instruments mèdics més coneguts. Comissari: Joan Lloret.
Lloc: Sala Estudi General. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 23/04/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissaris: Pep Benlloch i Miguel García.
Lloc: Sala Martínez Guerricabeitia. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 20/02/2017 - Fi 30/04/2017
Descripció: Recorregut per la trajectòria del pintor Wences Rambla (Castelló, 1948): informalisme, realisme social, geometries, paisatges i fotografia-art digital. Inauguració: 20 de febrer, 19 hores. Organitza: CMG-FGUV; Centre Cultural La Nau. Col·labora: Banco Santander; Heineken. Comissari: Pascual Patuel. +Info i horaris de visita: http://go.uv.es/tuMh19t
Lloc: Sala Coll Alas. Gandia
Inici: 03/03/2017 - Fi 08/04/2017
Descripció: L´artista valenciana Mary Sales produeix aquesta exposició que serveix d´homenatge al pensament polític de Hannah Arendt i, alhora, denuncia i critica del règim nazi.
Lloc: Centre Internacional de Gandia, carrer Tossal 8.
Inici: 06/03/2017 - Fi 07/04/2017
Descripció: Organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat de València.