Estàs a: > >

Setembre
Lloc: http://www.fundaciouv.es/aam
Inici: 10/06/2017 - Fi 23/10/2017
Descripció: Es convoquen proves per a fagot, trombó tenor, trombó baix, tuba, percussió, violí, viola, violoncel i contrabaix. Preinscripció gratuïta mitjançant el formulari del web http://www.fundaciouv.es/aam o telefonant a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.
Lloc: Fundació General de la Universitat de València
Inici: 15/09/2017 - Fi 04/10/2017
Descripció: La inscripció es realitzarà emplenant el formulari que es troba en aquest enllaç http://links.uv.es/i65qooR o a l’oficina de l’Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València, ubicada al carrer Amadeu de Savoia 4, 4a planta, València, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Lloc: Campus dels Tarongers. Facultat de Ciències Socials. Saló d´Actes, 16 hores.
Inici: 19/09/2017 - Fi 19/09/2017
Descripció: Inauguració a càrrec dels professors José Miguel Soriano i Francesc J. Hernàndez. Ponències: ´Construir societats pacífiques i inclusives´, a càrrec de Pedro San Ginés, de la Universitat de Granada; i ´Les perspectives descolonials i el seu sentit per a la tasca crítica´, per Juliana Flórez, de la Universidad Javeriana de Bogotà, i Sabine Heiss, de la Universitat de València. Entrada lliure.