Estàs a: > >

Agenda - 18/2/2017

Dissabte
Febrer
Lloc: Centre Cultural La Nau. Sala Acadèmia.
Inici: 07/11/2016 - Fi 26/03/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissariat: Mireia Ferrer, Javier Navarro i Toni Morant.
Lloc: Palau de Cerveró. Plaça Cisneros 4, València.
Inici: 01/12/2016 - Fi 23/03/2017
Descripció: El Palau de Cerveró dedica una exposició per explicar l’evolució d’un dels instruments mèdics més coneguts. Comissari: Joan Lloret.
Lloc: Sala Estudi General. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 23/04/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, i Centre Cultural La Nau, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València. Comissaris: Pep Benlloch i Miguel García.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau.
Inici: 26/01/2017 - Fi 19/03/2017
Descripció: Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Dilluns tancat. Entrada lliure. Organitza: Vicerectorat de Cultura i Igualtat, Centre Cultural La Nau i Llibreria Railowsky. Comissari: Juan Pedro Font de Mora.
Lloc: Àrea d’Activitats Musicals de la FGUV (Amadeu de Savoia 4-4a, València), de 9 a 14 hores.
Inici: 07/02/2017 - Fi 23/02/2017
Descripció: Els requisits de les candidates i dels candidats són ser estudiant de la Universitat de València; tindre una edat màxima de 26 anys; posseir coneixements previs d’interpretació amb dolçaina i/o percussió tradicional; i superar una senzilla prova de nivell. La inscripció també es pot fer per internet: http://links.uv.es/i65qooR
Lloc: Carrer Xàtiva (IES Lluís Vives, eixida del metro), 9 hores.
Inici: 18/02/2017 - Fi 18/02/2017
Descripció: Ruta dels ametlers en flor amb visita a la Cooperativa de Relleu. Tast d´ametles i taller d´elaboració de torró. Passeig pel camp per a veure els arbres d´a prop. Inscripció oberta, a través de reservas@turiart.com i 963520772. Preu: 63 euros per als Alumni i inclou tast de productes, dinar, transport i guia. És important portar el carnet Alumni UV.