Estàs a: > >

Juny
Lloc: Primera Planta Palau Cerveró
Inici: 28/02/2019 - Fi 28/06/2019
Descripció: Les primeres dècades del segle XX van ser anys de canvis significatius en les formes d’entendre i desenvolupar l´ensenyament de les ciències. Un d´aquestos col·lectius va ser el professorat de les Escoles Normals. L´exposició recull aquestes temàtiques a través de la biografia d´un destacat protagonista de la renovació pedagògica. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09 a 20 hores.
Lloc: Sala Oberta. Centre Cultural La Nau (carrer Universitat 2, València).
Inici: 16/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari: de dilluns a dissabte, de 8 a 21:30 hores; diumenges i festius, de 9 a 14 hores; agost: només matins, de 10 a 14 hores. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València i Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Entrada lliure.
Lloc: Sala Josep Renau de la Facultat de Belles Arts de la UPV
Inici: 17/05/2019 - Fi 12/07/2019
Descripció: Exposició temporal d´una vintena d´obres de la CMG.
Lloc: Sales Acadèmia i Estudi General. Centre Cultural La Nau. Inauguració: 22/05, 20 hores.
Inici: 22/05/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: Horari de visita: de dimarts a dissabte, de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius, de 10 a 14 hores. Agost, només matins. Entrada lliure. Organitzen: Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València, Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i Fundación Mapfre.
Lloc: Sala de la Muralla. Col·legi Major Rector Peset (plaça Forn de Sant Nicolau 4, València).
Inici: 29/05/2019 - Fi 07/07/2019
Descripció: Inauguració: dimecres, 29 de maig, a les 19 hores. L’exposició romandrà oberta al públic del 29 de maig al 7 de juliol de 2019, de dimarts a diumenge, d’11 a 19 hores, a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València.
Lloc: Museu d´Art Contemporani d´Alacant (MACA)
Inici: 14/06/2019 - Fi 15/09/2019
Descripció: El MACA ret homenatge als artistes del grup ´Antes del Arte´ en el 50é aniversari de la seua creació amb una exposició temporal itinerant, produïda per la Fundació General de la Universitat de València, a través de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia, y comisariada por el arquitecto Santiago Pastor Vila.