Estàs a:

OFUV-OFUV

Al gener de 1998 van començar les activitats del Patronat d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València. Aquest Patronat va nàixer amb la voluntat de promoure la difusió i la creació musicals dins la Universitat i, en nom seu, fora d’aquesta. La finalitatprimordial, tant en l’aspecte formatiu com en el merament interpretatiu, és donar entrada a la música en el procés educatiu dels estudiants universitaris.

Amb aquesta premissa bàsica, el Patronat ha dut a terme una activitat creixent que ha tingut els punts principals següents:

Grups musicals

La coordinació tècnica i promoció dels grups musicals propis,com són l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, l’Orfeó Universitari de València,  l’Escola Coral La Nau de la Universitat de València i el Club Coral de la Nau Gran.

4 agrupacions-4 agrupacions

Parlem d´un col·lectiu de més de 350 persones que assagen de manera regular durant tot el curs acadèmic i que engloba l´organització de més de 60 concerts a l´any de tot tipus.

Produccions

La seua promoció es fa, a més, mitjançant produccions singulars que, amb un enfocament interdisciplinari, ens han permès assolir projectes en col·laboració amb directors musicals i d’escena de reconegut prestigi en el muntatge d’òperes, escenificacions, etc., així com la coordinació i producció de diversos festivals musicals.

IL BURBERO 1-IL BURBERO 1        La consagració de la primavera, del compositor Igor Stravinsky-La consagración de la primavera, de Stravinsky

PEER GYNT-PEER GYNT Eclairs-Eclairs

Música valenciana

CD V SEGLES-CD V SEGLES

Les produccions musicals del Patronat s’han centrat sempre en programes monogràfics i estrenes d’obres de música valenciana, amb especial atenció a la recuperació del nostre ric patrimoni musical (estrenes contemporànies) i al desenvolupament dels nous llenguatges musicals (estrenes absolutes).

Formació

VIOLI TOCANT-VIOLI TOCANT

Tot això sense perdre de vista l’objectiu formatiu que en tots els casos presideix l

es nostres accions. Tots els músics que integren les diverses agrupacions són estudiants que, mitjançant la pràctica coral o orquestral, volen millorar la seua formació musical i, alhora, ens serveixen com a vehicle formatiu per oferir una temporada estable de concerts a la Universitat de València.

Cal ressaltar que elFULLET CURSOS PAM-FULLET CUROS PAM nostre Patronat està en disposició d’oferir al públic un ample ventall de possibilitats musicals, des de la música de cambra o coral a capella fins a grans obres simfonicocorals o òperes.

Lloc: http://www.fundaciouv.es/aam
Lloc: http://www.fundaciouv.es
Octubre 2016
Lloc: Palau de la Música de València (passeig de l’Albereda, 30. 46023 València)